
Aurelien Relifox(Francia
)
Accionista desde 18/07/2022
Insignias
Vintage




Finanzas





Funciones
Shareholder
Por qué decidí hacerme accionista de Team for the Planet
Simply being involve a bit more than only talk for the planet. Small move but still :) !!